środa, 31 lipca 2013

MAGIC ROZDZIAŁ 5



Zapadła niezręczna cisza.
- Opowiedz mi coś o sobie. – powiedział Liam – Ale od początku.
Pomyślałam chwilę i zaczęłam mówić.
- A więc urodziłam się w Bradford i tam mieszkałam przez 15 lat. Gdy miałam 15 lat zmarli moi rodzice. Najpierw mama, a 6 miesięcy później tata. Po ich śmierci przeprowadziłam się tutaj, do moich dziadków, którzy mieszkali w domu, który przed chwilą spłonął. Dziadek zmarł 11 miesięcy temu, a babcia 10. Po wakacjach planuję iść na studia, - przerwałam na chwilę. – A ty? Opowiedz mi coś o swoim dzieciństwie.
- Jak już wiesz jestem czarodziejem. Wychowałem się w Wolverhampton, a teraz mieszkam tu, na obrzeżach Londynu. Moja mama umarła rok temu, na raka, a tydzień później mój tata się powiesił. Mieszkam z Ryanem, Zackiem Vanessą i moim o rok młodszym bratem Gage’m. Gdyby nie Gage nie wiem co bym zrobił po śmierci rodziców, ale postanowiłem, że nie załamię się, Gage mnie potrzebował i chyba nadal potrzebuje.

Takie coś wczoraj wymyśliłam.
Może być?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz