czwartek, 1 sierpnia 2013

MAGIC ROZDZIAŁ 6

Nie wiem, czy zauważyliście, ale wczoraj wstawiłam rozdział 5.

A teraz rozdział 6:


Dalszą część drogi minęła na opowieściach Liama o szkole magii.
- Oto nasz dom – powiedział stając przed dwupiętrowym budynkiem.
- Wow, duży.
- Mieszkamy w piątkę, więc mały nie może być. Każdy ma swój pokój z łazienką i garderobą. Obecnie trzy pokoje są puste, więc możesz zająć jeden z nich, chyba, że wolisz przenocować w hotelu.
- Chyba pójdę do hotelu – chłopakowi zrzedła mina – nie chcę wam przeszkadzać.
- Ależ nie będziesz nam przeszkadzać. Jak już mówiłem mamy wolne pokoje. Van przyda się towarzystwo, bo często na nas narzeka. Może wejdziesz na razie, a jeśli ci się nie spodoba zarezerwuje ci pokój w hotelu. Zgoda?
- Zgoda – odpowiedziałam, a jego twarz rozjaśnił piękny uśmiech, też się uśmiechnęłam. Weszliśmy do domu. Przeszliśmy przez korytarz, a na kanapie ujrzałam trzech chłopaków i jedną dziewczynę oglądających film.
- Cześć – przywitał się z nimi Liam.
- Hej – odpowiedzieli zatrzymując swój wzrok na mnie.
 
komentarz=next
 

1 komentarz:

  1. Czytałam , czytałam poprzedni rozdział :)

    Tylko trochę krótki coś on był :P

    :**

    OdpowiedzUsuń